Cearta intre vedetele "Ratacite prin Panama"

Ajunsi in mijlocul pe Insula Paradisului,doua din vedetele emisiunii "Rataciti in Panama"au inceput sa se injure ca la usa cortului.Coregraful Cornel Pasat si cantaretul CRBL au consumat mai multe sticle de bere si sampanie pe iahtul ce i-a transportat in Panama.Ajunsi la destinatie Pasat a gasit o sticla cu indicatii pentru primele sarcini date de organizatorii emisiunii si i-a chemat pe ceilalti concurenti cu scopul indeplinirii primelor sarcini.
Faptul ca Pasat s-a autoproclamat lider a echipei l-a iritat pe CRBL iar discutia aprinsa a degenerat rapid,cei doi injurandu-se.Daca nu erau alte vedete care sa aplaneze conflictul,cei doi se luau si la bataie fiind bine ametiti de la atata alcool consumat.
Ratingul emisiuni "Rataciti in Panama"de pe Kanal D a fost de 2,9%,ocupand locul 3 in Romania si 2 in Bucuresti,minutul de aur fiind cearta dintre Cornel si CRBL.
“Păi, lasă-mă să vorbesc! Du-te-n p..a mea! Dacă vorbeşte unu’, nu interveni!(...)Eram într-adevăr băuţi. Consumasem şampanie şi bere pe iaht. E posibil ca din cauza asta să ne fi luat gura pe dinainte. Ne-am încins, ne-am scos coarnele şi apoi ne-am calmat. Bine că nu ne-am înjunghiat”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu