A murit baietelul Adrianei Bahmuteanu!


Baietelul nascut prematur la sapte luni,a murit dupa trei saptamani de la nastere.Acesta se afla in incubator Spitalul Polizu pentru a lua in greutate,insa duminica spre luni seara copilul s-a stins.Micutul de numai 900 de grame a fost botezat intre timp Eduard Darius,parintii in aceasta perioada fiind foarte fericiti si optimisti in ceea ce privea starea lui de sanatate.
“După ce am născut, asistentele l-au dus pe bebe la incubator şi au vrut să-i pună oxigen, însă el şi-a dat singur masca jos cu mânuţa, pentru a respira. Când mi-au povestit scena, mi-au dat lacrimile. La fel când m-am dus să-l văd, m-am topit de fericire.Am un băieţel cât un şoricel”

Adriana mai are un baietel Maximus cu Silviu Prigoana,si doi copii vitregi Honorius si Silvius.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu