Petre Roman va fi din nou tatic!


Relatia politicianului Petre Roman cu mai tanara Silvia Chifiriuc a fost tot timpul comentata datorita diferentei de varsta si clasa sociala.Ea fosta cantareata de manele,el fost prim-ministru al Romaniei.Ea singura,el casatorit de peste 25 de ani cu Mioara Roman.
Acum se pare ca relatia celor doi va deveni una oficiala.Motivul?Silvia este insarcinata,auzindu-se zvonul ca cununia civila va avea loc sambata aceasta la care vor participa numai apropriati ai cuplului.
La aflarea neasteptatei vesti,fosta sotie,Mioara Roman a declarat vizibil iritata
“Nu am de făcut nici un comentariu! Dar am fost întrebată des în ultima vreme ce i-a plăcut lui Petre la Silvia. Iar eu am răspuns că exact ceea ce i-a plăcut şi la Băsescu! E de joasă speţă! Lui îi place lumea de proastă calitate. Eu sunt excepţia de la regulă!Ea stă cu el pentru bani. Dar eu vă spun că nu are.Petre, ai bani să o întreţii pe Silvia?”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu